2008年6月11日星期三

旅行的新衣、新鞋


 













今日又是 Sleeping day,要到長沙灣政府合署續駕駛執照,其實自有車牌以來,我從未試過獨自駕駛,我既無方向感又手眼不協調,用腳行路都未能次次到目的地,駕駛一架車都不能想像會去了那裏?



 


但由於今次澳洲之旅,會有很多無阻的直路,又不需再申請國際車牌,所以想再一試前路無阻的駕駛樂趣,不過都是要安全第一,以免害人害己!



 


本來一早己郵寄申請,但因填報不需使用眼鏡與上一次申請不附,必須有醫生證明,但我因九年前已做 Laser 矯視手術,無理由再見醫生寫證明。唯有網上預約、親自到取改仍要戴眼鏡,估不到不需十分鐘就OK!超快



 


跟住到旺角花園街買旅行外衣,心想沒有一件羽絨風褸,始終不放心,因為 Tasmania 好凍,可能會落雪,所以買了我人生第一件 Gore-tex 外衣及鞋。



 


香港很少會用得着,件 Gore-tex +羽絨可到零下十度的地方,嘩!試一陣都出汗!希望可再用於下次哈爾濱之旅!



 


再買相機用的 SD memory card,8 GB Toshiba (made in Japen) 只需 $ 278,好平呵





6 則留言:

  1. 用腳行路都未能次次到目的地!!

    回覆刪除
  2. 好出奇, 我茶樓去完廁所都返吾倒位呵 !

    回覆刪除
  3. 哈, 我上次去Harbin 著gore-tex加羽絨係捱到零下廿幾度的低温, 呢個係值得投資架!!不過, 我件gore-tex著咗一次行程就入水了, 無計啦, 佢生於一個破壞王之家!!你之後有冇著到呀?

    回覆刪除
  4. 當然有啦!
    去厦門有著....去廣州有著
    香港好凍時都有著......但我諗 哈爾濱唔多掂
    因為都係啱啱好....零下十幾度應該唔得

    回覆刪除
  5. 真係得架, 不過下身就著四對雪地羊毛sock和gore tex 行山鞋, 加雪褲仲有打底褲, 帶雪帽。一月喺harbin呢D大城市都叫暖, 去到再北的中國雪鄉夜晚真係顛咗地凍(帶漏一樣嘢, 係飛虎面罩, 日日好似俾人刮幾巴)。。。日日著住嗰幾件裝束, 冇洗過。。。

    回覆刪除
  6. 嘩!我諗我去唔到.....我好怕咁凍

    回覆刪除