2011年6月26日星期日

170511~ Phewa Lake@Pokhara



 


17-5-2011


Pokhara/樸卡拉在尼泊爾語中是『湖』的意思


這裡周圍有很多湖


第二大湖便是 Phewa Lake/翠華湖/泊費娃湖


天氣晴朗更可以看到喜瑪拉雅山脈


特別是聖峰~  Fish Tail/魚尾峰的倒影



 








 


我們與導遊僱了一船伕遊湖


翠華湖被陽光照成碧綠色


無風無浪.....平靜如鏡的湖面


就開始我們這旅程的悠然泛舟遊



 








 


隨情的尼泊爾人



 







 


我們在小木艇上享受城市裡久違了的清幽


此刻簡直是天上人間




 












 


在雪山之下


享受了最豐潤的湖水


旅程中一次清純的接觸



 













 


目的地是湖心島


先上岸觀看魚尾峰及到瓦拉喜金廟




 












 


Barahi Temple/瓦拉喜金廟


印度教寺廟


金色的小廟供奉著瓦拉喜神


是當地居民的信仰中心



 






 


天氣不大好


還下著毛毛雨


可惜是看不清楚魚尾峰及 Annapurna 群山



 








 


四周太寧靜


實在不想打擾湖水的安憩


聽歌罷...Moon River,wider than a mile



 








 


再上小木艇回對岸的 Pokhara City Center



 








 


我愛這寫意的泛舟湖上


 


--------------------------------------------




Moon River



Andy Williams





 


Moon river, wider than a mile
I'm crossing you in style some day
Oh, dream maker, you heart breaker
Wherever you're goin', I'm goin' your way

Two drifters, off to see the world
There's such a lot of world to see
We're after the same rainbow's end, waitin' 'round the bend
My huckleberry friend, moon river, and me

(moon river, wider than a mile
(I'm crossin' you in style some day
Oh, dream maker, you heart breaker
Wherever you're goin', I'm goin' your way

Two drifters, off to see the world
There's such a lot of world to see
We're after that same rainbow's end, waitin' 'round the bend
My huckleberry friend, moon river, and me






 


14 則留言:

  1. miele -baby care  http://www.miele.hk/media/haushalt/VGHK/Miele_S_4281_Baby_Care_Vacuum_Cleaner.pdf

    回覆刪除
  2. .. wallpaper@Laura ashley 

    回覆刪除
  3. 好喎....一於去豐澤睇實物...都靚隻色

    回覆刪除
  4. 清雅的牡丹花
    白底綠花一點都不俗套
    配上白色田園系列傢俱....very nice
    Feon 快啲話比我聽幾$....明天過數比妳
    多謝妳的禮物 Laura Ashley....英倫田園曲雅餐墊
    一定用佢出場影吓相...多謝...I like it

    回覆刪除
  5. 條數未出到吖,有數返,我會再話俾你聽 LA 牆紙我恨咗好耐喇  剛啱又有八折,超開心 餐墊我尋日去東薈城outlet 買咖。我唔想4條咁多,所以要分兩條俾你,我哋都係LA fans 

    回覆刪除
  6. 你好呀..我都plan緊尼泊爾既行程..剛好搵到你個blog..好多資料都好實用..其實你覺得尼泊爾值得去嗎?可否給我一些意見...

    回覆刪除
  7. 這個問題是很個人化
    對我來講全世界任何地方都值得去
    只要是我未踏足過...我都想去見識吓...感受吓當地文化....欣賞風景....享受當時的意境....脫離現實
    我不知你去旅行的目的是甚麽
    所以我想不能將我嘅意見代表一切
    若是想享受美食、購物及接觸新事物...要先進的話
    我想尼泊爾不是你的選擇
    若喜歡欣賞歷史文化...認識世界各地、親近大自然、愛攝影、愛旅遊、愛 Trekking、不介意辛苦、不介意污糟......能屈能申的話更可參加行山健行之旅....登 Poonhill 或 Annapurna.....賞雪山...流浪式生活
    不知我這樣能否為你解答

    回覆刪除
  8. 一有就好叫我過數.....
    我 3/7→6/7 去咗海南島
    有無收到E個 Mail....我有 1 字....妳仲有無嘢想買
    Le Creuset 旗艦店開業一週年非凡禮遇
    為慶祝 Le Creuset 旗艦店開業一週年 ,
    只要您的生日月份或日期有「 1 」字 ,
    即可以雙倍現金價值購買 *Le Creuset 旗艦店全場貨品 !
    憑此 電子郵件 並親臨購物更可額外免費獲贈 Le Creuset 禮品乙份
    ( 數量有限 , 送完即止 !)
     
    l    推廣日期 : 2011 年 6 月 29 日至 7 月 10 日
    l    時間 : 星期一至六 : 早上 11 時至下午 8 時 , 星期日 : 中午 12 時至下午 6 時
    l    旗艦店地址 : 中環雲咸街三十一 C-D 號地下
     

    回覆刪除
  9. 泛舟湖上,好浪漫喎,
    不過有人洗腳就破壞左個畫面啦
    你有有黎個暢泳呀?

    回覆刪除
  10. 係真係好浪漫吓.....好憩靜 氣氛很好...
    其實我坐住隻艘...半點也不敢動...
    暢泳更加唔駛諗 ....我唔識游水架
    我拎住部大相機.....一反艘就喊都無謂喇

    回覆刪除
  11. 四周太寧靜, 實在不想打擾湖水的安憩 >>>>>>>>>>Queen,妳好詩意呀!

    回覆刪除
  12. 哈 !我唔知寫咩好....咪唯有咁寫埋尾囉

    回覆刪除
  13. 其實我ID 都有1 ,暫時冇LC 嘢想買喇。好似今年買太多,冇咗期待感
    反而好想買d田園鄉村家品
    你海南島玩得開心d喇

    回覆刪除
  14. 妳個田園煲好靚
    我記得九龍灣 Piago 有這類靚靚煲買
    有數就話我知...妳幾時都咁大方.....多謝

    回覆刪除