2011年6月1日星期三

150511~ Swayambhunath@Kathmandu



 


15-5-2011


尼泊爾是一個多宗教的國家


尊奉印度教的人口佔 86.5%


信奉佛教人口佔 7.8%


而信奉其他宗教 (伊斯蘭教、基督教) 佔 5.7%


不講不知佛教的誕生地是尼泊爾


所以尼泊爾的風俗與佛教是分不開的


在加德滿都是「寺廟多如住宅;佛像多如居民」


就大小寺廟多至 2500 多間


在佛教寺院中最著名的便是


Swayambhunath/Monkey Temple/


斯瓦揚布那特寺/四眼神廟/猴廟


斯瓦揚布有自體放光的意思


相傳釋迦牟尼以前是古佛毗婆尸佛


曾在這裡投下一支藕根


預言將來會長出放光的蓮花


湖水將變成富饒的國土之說


  入場票價: Rs 200 (HK$23) 

   


 






 


從前門入便見這水池


導遊給了我一個銅錢掉進去


若能拋進中間的容器內


便如同羅馬的許願池的願望相同


「重遊這裡一次」


心願達成...這裡一次就夠



 






 


其實登上廟有 2 個方法


1 st:乘車到半山上的前門徒步拾級以上


OR 2nd:從後門山腳攀爬 365 級樓梯


VIP 的我們當然是用車前門進入




 






 


坐落在加德滿都以西 3 公里處的一座小山崗上


比加德滿都谷地約高 77 米


從這裡可俯瞰谷地的美景



 






 


一覽無遺加德滿都整個城市


天朗氣清下很怡人的景色



 












 


這座佛塔是尼泊爾同類佛塔中最歷史悠久的一座


據說已有 2500 年歷史


因此 Swayambhunath 於 1979 年


已被聯合國教科文組織列為《世界文化遺產名錄》


整個佛塔可分為 5


最底層代表「地」


白色的半圓主體代表「水」


金黃色的輪環代表「火」


上面的圓形華蓋代表「風」


最上面尖的代表「天」



 







 


白色半球形上有四方體


代表創造天地


引人注目的是四面都繪有佛陀的眼睛


象徵佛眼無邊及佛無所不在


亦有洞察一切之意


而眉心之中另繪上第三隻眼睛


象徵無上的智慧


至於像問號的鼻子


形似尼泊爾數字一


是象徵和諧一體


這對佛眼成為尼泊爾國家的象徵及標誌


四方佛塔蓋有 13 個鍍金環


意為 13 層天界


代表達到覺悟及所需要的 13 種知識



 






 


基上有很高的錐形塔


從上而下由銅片裝飾及金箔鑲嵌


在陽光的照射下


十分光彩奪目


塔頂還嵌著一顆巨大的寶石


據說中秋夜會放射出熠熠的光芒



 






 


充滿藏族風情的寺廟


白色尖頂的是印度佛塔



 













 


佛教創始人釋迦牟尼雖然誕生尼泊爾


但由於後來印度雅利安人移入


傳播了印度教


所以信奉印度教的人逐漸達至人口的 8 成之多


但佛教與印度教是同存的


有些廟宇在構造上也常常是佛教和印度教混合一起


信奉印度教的人常在佛寺朝拜


而佛教的人亦常在印度教廟裡頂禮



 






 


佛塔的外圍有無數小佛塔及經輪圍繞著


信徒可一面順時針走一面轉輪祈福



 







 


當日見很多維修人員油之光油於各小塔


導遊說這是一年一次的番新工作


不知是否為了後天佛誕節慶



 












 


有關十二生肖的輪迴


及巨大的降魔杵



 






 


後門山路:


365 級樓梯.....代表一年時光



 






 


買紀念品的地方



 






 


都是售買一些寶石、銅器飾品



 






 


亦見金色喇嘛廟



 






 


每年佛祖誕時


這裡會舉行盛大的法會


屆時熱鬧非常


今年即過 2 日(17-5-2011)



 







 


都是售買紀念品的商舖



 






 


這隻 Yoga 寶石貓便購於這些店舖


很喜歡這 Posture...


US$5



 






 


據說做男人最幸福的兩個地方


一是中國的麗江


另一就是尼泊爾的加德滿都


中國麗江所有勞動家務及農務全由麗江婦女包辨


無事可做的男人整日琴棋書畫


好一派悠哉悠哉


而加總德滿都這裡的男人就創造了


尼雅文化、精美雕刻、絢麗壁畫及優美音樂



 






 


此廟又名猴神廟/Monkey Temple


據說千年前建造此廟的


中國文殊菩薩曾在此削去三千煩惱絲


削下的頭髮變成樹


而頭蝨就成為這些聖



 






 


講咁多典故...一定好悶


就帶你睇馬騮


當日所見都有三數隻在寺廟內走動


無視觀光客...毫無懼意



 






 


「Honey !咪鬼掛住食......整啖先啦!」



 






 


又到午飯時間


都是中國菜餐廳



 






 


3人 4 餸 1 湯...有啤酒及飯後菓



 






 


下一站是尼泊爾三大古都:Patan/巴騰







 




18 則留言:

  1. 「Honey !咪鬼掛住食......整啖 先啦!」>>>> 哈哈,笑C我,你真鬼馬 印度教佛塔好金光閃閃,好燦眼  

    回覆刪除
  2. 早晨 皇后,好在有支廣角鏡在,相片視角好好睇

    回覆刪除
  3. 大呢隻應該係媽咪....佢個肚 dum 咁大,可能有左呀!

    回覆刪除
  4. 喂....有啲同事都係咁叫我.....好親切
    去旅行支廣角鏡真係 Must Have Item...
    Ultra-wide 非常好用
    其實我都想買支小白...但太重
    憑我應該孭唔到 3 支鏡 + 無敵兔....
    所以腳架又無....燈又無... 2 支鏡走天涯

    回覆刪除
  5. 真係幾肥吓...有咗都唔奇
    依度啲動物都唔怕人 & 車
    啲牛....狗係條馬路中瞓覺
    都係奇景

    回覆刪除
  6. 我經常留意不能表達的動物及人
    跟住就跟據佢表情...行為...動態諗佢想講咩
    都幾無聊吓...所以成日諗埋啲無謂嘢
    妳都鍾意佛塔......我都係見識吓佢嘅宗教...
    依啲地方來一次就夠

    回覆刪除
  7. 妳都鍾意佛塔>>> 唔係吖,我鍾意d 金光閃閃嘢咋  
    我對呢d宗教嘢麻麻 ,睇你blog 當去咗喇
     

    回覆刪除
  8. 我今次sogo thankful week 都買咗 節能板,原來咁好用,我用16炆嘢都唔滾瀉,good 吖,受熱好平均
    都係你叻叻,咁早買咗,早買早享受

    回覆刪除
  9. 即係 Bing Bing 啦...
    妳手機有無黐呢?
    我見同事係架 Mini Cooper 內黐...都幾靚
    手機就麻麻喇...

    回覆刪除
  10. 真係好用...買咗 24 定 28丫?
    一塊定兩塊?
    最好都係平衡煲身...
     For 嗰啲 Oval & Small size 就更穩陣

    回覆刪除
  11. 買咗一個24 咋,個價幾靚:$349 早知咁好用,買多個喇 我發現Amazon $34.9for 24cm , 如果下次有嘢買,再order 埋。 你呢,買咗幾個吖?我得一個28Cm 煲,如果用24 唔知得唔得呢?

    回覆刪除
  12. 手機bling bling,我都麻麻 ,我係最普通d膠套,不過都係至愛的紫色

    回覆刪除
  13. 買咗一個 24 囉 !
    ok 24 可用 28 煲....不是相差太遠

    回覆刪除
  14. 係呀...我見人用五顏六色都幾俗
    仲有粉紅呢

    回覆刪除
  15. 見到兩隻Monkey我稔起大少同小姐呀

    回覆刪除
  16. 我一直都諗兩公婆嚟架
    吓!我 記得大少有啲相都係咁同小姐影喎
    原來兩父女都咁 Sweet ..Sweet!

    回覆刪除
  17. 正﹗尐相真係影得一流呢﹗

    回覆刪除
  18. 尐相即係咩?多謝欣賞

    回覆刪除