2011年6月8日星期三

150511~ Club Himalaya@Nagarkot


 


15-5-2011


Nagarkot/那加閣


位於加德滿都東北方向 32 公里的山坡中


車輛需要繞著迂迴曲折的山坡路迴旋而上


需~ 2Hrs 才到山上的酒店


海拔 1985 米


最高觀景點 2175 米


在天氣晴朗時便可觀賞到北面巨大的喜瑪拉雅山脈


是全世界最高的 10 座山峰中的第 5 座


並在最佳的日子還可看 Annapurna 及珠峰一列~ 300 公里的雪山


日出日落景色特別壯觀


是尼泊爾熱門賞峰勝地


當晚入住 Club Himalaya Nagarkot Resort




 








 


酒店天台的暸望台上


便是最佳景觀欣賞日出日落的喜瑪拉雅山脈全景



 






 


酒店規模雖小


但環境、服務及設備都俱全



 






 


感覺是很濃濃田原鄉鎮風味



 






 


房門匙並非電腦卡


而是頗有重量.....刻有房號的木造大匙扣



 






 


雖則不是什麼大酒店


但四周環境清幽怡人


能擁抱重重疊疊...延綿起伏的喜瑪拉雅山脈


就選為我最愛的尼泊爾旅館



 






 


還有一個獨一無異的窩心門牌


記下我在 2011 年 5 月 15 日就入住了 Rm. 503



 






 


房間是沒有空調的


但感覺涼颼颼


是清風徐來的秋涼感



 






 


簡單雅緻的佈置



 






 


最令我興高采烈的是房間的露台


可以觀賞這層層疊疊的梯田


在夕陽的照射下


那份色調顯得更優美


可惜是天氣不太好


雲遮霧障下的喜瑪拉雅山就被遮蓋了



 






 


Tour Guide~ Shiva


就在 Lobby 等候我們出外走走田野山路



 






 


一出酒店


四處都是田原山路



 





 


斜陽的照耀下的梯田農莊


編織出的美麗景緻


心響往蓬萊


 






 


那份悠閒的寫意


那股清新的田原氣息


我愛這大自然的魅力所在



 


















 


從酒店可讓住客看到幽深的峽谷以及延綿的梯田


我有幸這夜棲身在這空中樓閣


旅遊的樂趣是給予那份驚喜


應該是那份脫離現實忘我的感受



 






 


是夜晚餐在酒店內


有尼泊爾樂曲伴奏



 






 


尼泊爾餐


都是青瓜、蕃茄及紅蘿蔔作前菜


美味的蕃茄西湯



 






 


尼泊爾餐非預先 Set 好上桌


是由 Waiter 逐樣上桌才分給客人.....都幾煩吓


不過不失的一餐



 






 


還有麻麻地的甜品



 






 


 ~ 8pm 便進餐完畢


明天 5am Morning Call....


可在房間露台/觀景台觀賞喜瑪拉雅山脈的日出


預計 5:15am 為明天的日出時間


我整夜也不能 Deep Sleep....掛住睇日出


第二天行程完結



 


------------------------------------


何處覓蓬萊



曲:許冠傑


詞:許冠傑/黎彼得



 


心響往蓬萊
想身處蓬萊
仰望蓬萊所在
似被浮雲掩蓋


想找到蓬萊
偏不見蓬萊
遍歷人間世外
費盡勞力錢財


遙看天邊飛鳥
原野夕陽照耀
頓覺寧靜舒泰
恨怨漸似開解


方知卻原來
不必盼蓬萊
已是埋藏心內
蓬萊就是愛






 







 


10 則留言:

  1. Queen 咁先係渡假,吃得好,睡得好,又有相影到

    回覆刪除
  2. 你篇油雞文同配歌處處呼應,你唔投稿U真係曬料啵 你呢度酒店同我響台灣清境住的類似,高高屋頂,冇冷氣,但清爽宜人,露台可以遙望山谷,記得第一晚我失眠到5點,仲意外在露台睇到日出  還記得凌晨3點起床去看日出,又意外看到 海拔1800 米上的星空,繁星點點,超surprise,個份感動到此時此刻都還記憶猶新 旅遊的樂趣是給予那份驚喜, 應該是那份脫離現實忘我的感受 <<<<   講到好吖,旅遊對我的意義就係遠離塵世煩擾,自我充電的功效。我而家都好想去旅遊

    回覆刪除
  3. 好多謝妳咁有心嘅留言
    難得妳亦有同一感受及經歷...
    去旅行總令人有意想不到的驚喜
    有時係一份意境、一份人情、一份情懷、一個回憶
    有時真係令人永誌難忘..
    只有脫離現實世界.....忘記自我身份就能真正 Relax...
    其實我好怕去抽獎、比賽、投稿這些程序...
    所以都無參加 Le Creuset的比賽
    快啲揾個地方外遊吓...Relax....真係要去充電吓..
    頓覺寧靜舒泰...... 恨怨漸似開解.....
     

    回覆刪除
  4. 係呀... 喜瑪拉雅山係我一直覺得只可看電視...
    看雜誌的地方.....
    難得行出露台就可看到喜瑪拉雅山的日出...
    今次行程可睇 2 次日出....及 1 次日落....
    雖看不到清晰雪山......
    雪山就是愛...
    was my Wonderful Trip

    回覆刪除
  5. 咁買唔買埋個 Pink Microplane >>>> 衰鬼,give me 5555555  我正正加多咗2個,正想問你要唔要,因為只要加多US$8 運費(for 2pcs) 好抵,一定便過香港,最緊要係香港冇呢個靚靚粉紅色 恨怨漸似開解>>> 無奈,心痛,喉痛經常一陣苦味湧上來    正在努力中,希望可以盡快放低  

    回覆刪除
  6. 我哋真係心有靈犀啫 ....敗家鬼..No ...係精明眼
    香港太子大廈有粉紅....不過要 $280...
    我覺得遲吓妳或者會訂嘢...就一齊 Order
    Thanks...幫我入一枝
    我們都努力學習快樂生活...好好咁過每一天
    只要心存感恩...滿足就有幸福的感覺
     
     

    回覆刪除
  7. 我去旅行都想去一處可以推開窗望到一個大自然的景,
    唔鍾意成日去人造景點,如果可以坐係窗前飲下茶食件cake就最舒服!
    上次去啊里山睇日出要0330起身,記憶尤新呀!

    回覆刪除
  8. 可在房間露台/觀景台觀賞喜瑪拉雅山脈的日出 >>>>>>咁方便,係米睇完可以再過

    回覆刪除
  9. 哈 !我只係刷完牙就走出房上天台
    感覺高一點看日出....可觀度更高
    睇咗 20 分鐘就返房再眠一陣咁

    回覆刪除
  10. Same..Same...我都係鍾意親近大自然
    坐係窗前飲下茶食件cake就最舒服! .....I think so
    我都未去過阿里山...
    記得 N 年前去印尼 9 天團
    好似係峇里島....好早 (應該無瞓過)坐驢仔上山睇日出
    我都要 Plan 吓去台灣阿里山睇日出先

    回覆刪除