2013年5月13日星期一

第 1000 篇 ~白酒忌廉炒青口





終於寫到 1000

夏天煮食最重要是快

只需 20 分鐘就可完成的 Kitmade Comfort Food

是青口的海水味配上白酒與忌廉混合的味道
 
幸福就是如此簡單

今夜誠意推介~ 白酒忌廉炒青口

Stir-Fry Blue Mussel With White Wine & Cream





 





材料:

藍青口~ 450 克

蒜蓉~ 1 湯匙

洋葱碎~ 2 湯匙

白酒~ 1/4 杯

忌廉~ 100 毫升

黑椒碎~ 少許

鹽~ 少許

芫茜~ 少許




做法:

1.  燒熱油,下蒜蓉、洋葱碎爆香,下藍青口。

2.  注入白酒,加蓋片刻至青口開口,再注入忌廉。

3.  下少許鹽或黑椒碎調味,最後下芫茜碎,即可。




Cooking Tips:

青口不宜煮太久,煮至開口時宜快速完成其餘步驟上桌享用。






食譜來源:Kitmade Comfort Food 心靈良食 by Kit Mak




------------------------------


心裡日記


 


許冠傑


 


作曲:許冠傑


填詞:林振強



夜之中喜愛倚星塵
重頭重讀我的心裡日記

遲遲才去睡原因每頁都有你

*你是我全部往昔往年

也是我來日每一天

這日記由從前寫到目前

篇篇是愛言*

#願心中那日記隨年變厚

而當中的角色從無分手

齊編織歡笑聲和諧詩篇

為彼此抹掉愁是暖的手
願心中那日記長年暖透

藍灰灰的冷冬黃黃的秋

而當中的兩顆紅紅的心

在戀火裡逗留#

人海中只有你一人

為何如是我不須說道理

旁人難細讀藏於我內心那日記

Repeat
*##












8 則留言:

  1. Hehe! 真係同妳飲左杯靚茶

    回覆刪除
  2. 聽落好好味!但又要忌廉同白酒就嫌煩!忌廉喺边度買?
    白酒開左可以放幾耐?

    回覆刪除
  3. 我超鍾意心裡日記呢首歌!!!

    回覆刪除
  4. 多謝到訪!妳喜歡就多嚟聽吓!

    回覆刪除
  5. 咁真係幾抵喎,過兩日試下先!

    回覆刪除
  6. 返嚟未?返嚟未?

    回覆刪除
  7. 返左喇!任務完成!

    回覆刪除