2012年4月8日星期日

武大晚櫻

















4→7-4-2012


春季旅行:湖北省武漢賞櫻

今年最佳觀賞期是 29-3→ 2-4-2012

櫻花期雖然已到尾聲

我還是第一次感受那種櫻花雨的浪漫

細節日後再作介紹

先看看武大情人坡上晚櫻盛放的場面




 

 





 

 


 





 

 

 























 









鋼琴音樂-中島美嘉-櫻花紛飛時

10 則留言:

  1. 好靚的櫻花,原來去左‘反’

    回覆刪除
  2. 時間同日子好,的確係好靚,現在交通咁方面

    回覆刪除
  3. 若早幾日的話....
    最後一張武大是白雪雪覆蓋整條櫻花大道的只有情人坡的晚櫻可賞

    回覆刪除
  4. 哈哈,女士們應該有位書童跟住幫手

    回覆刪除
  5. 佢應該會多謝你呀

    回覆刪除
  6. 好靚吖,如果少人d 仲正. 我早排睇新聞講武大d 學生覺得太多遊人破壞校園讀書的寧靜氣氛而大聲抗議. 好在每年櫻花花期唔長,否則

    回覆刪除
  7. 原來武漢都有咁靚既櫻花,真係妳唔講我唔知呀!好鍾意第一張,妳將D花影得好有感覺

    回覆刪除
  8. 不過係接櫻花期武大是收 10 RMB /位入場的
    如此鼎盛的人流
    我諗在校園建設及維修也收獲不少

    回覆刪除
  9. 我都係朋友話我知....嘭嘭聲買車飛去幾日睇吓!
    多謝欣賞

    回覆刪除