2012年4月2日星期一

261011~ 暫別 Osaka
















26-10-2011 (第五天)


終於到了京都秋日散策的最後一天

主要都是逛逛百貨公司

即三越伊勢丹遇到那驚為天人煲

再到超市買些少日本地道生果

就是這些






 




再遊歷大丸頂樓的 Le Creuset & Tokyu Hands





 




回酒店附近的梅三小路午餐~ 680yen




 




12:00 回酒店 Check out

出發往機場 12:36 JR大阪 →關西空港




 



1160yen



 




車程~ 70 mins

到達機場已下午二時多

原定計劃到 Rinku Premium Outlet 再 Shopping

唯有告吹




 




只好在機場 Hea 多個半小時等 Check In

行吓書店→ 去 Lawson 用零錢買 drink




 




行埋 Uniqlo

香港必無發售的浴衣 2990yen




 




再買本雜誌上機 704yen

鍾意個銀包去旅行裝証件及外幣....Good











眨眼已下午四時多

乘無人駕駛到閘口




 




Schedule Departure @16:55







 



再見啦! Osaka



 




5 個多月時間才完成 15 篇『京都秋日散策』

終於圓滿結束放下心頭大石

人生又一小圓滿




---------------------------------------------


空港

容祖兒



作曲:Skot Suyama / 梁永泰 {terrytyelee}
填詞:黃偉文



只知要飛 但是不知高處
會抽光我的氧氣
當初我這班客機 曾羨慕空中的鳥
要展開我的兩臂
跌痛了 我會努力從原地起
到了最終 總算 學會飛
但為什麼 捉到浮雲 才想起

誰的光 如常為我築起 這空港
何時若覺不安 都清楚燈塔會於哪方
迷失了到底要飛哪方 yeah yeah
雲蒼蒼 茫茫長夜裡感激 有空港
雲層上滿星光 星星不知道我的怯慌
人間卻有殷切的眼光 仰望 我下降

只知要飛 但自當天出發
已經飛過千百里
今天我屈指算起 曾為自己爭口氣
也聽到過些讚美
我慣了 世界各地來回地飛
卻怕有一天我 下了機
站在陌生的星球時 才傷悲

誰的光 如常為我築起 這空港
曾忙着破天荒 不清楚心要放於哪方
誰給我蓋好被講晚安 yeah yeah
雲蒼蒼 茫茫長夜裡感激 有空港
雲層上滿星光 星星不知道我的怯慌
人間卻有殷切的眼光 每夜 往上看

(從高處) 往下看 ~
(迷失裡) 你的愛好比 ~ 一個網 往下看
(颱風裡) 的空港 ~
(唯一你) 會等我心足了飛夠了 再下降














8 則留言:

  1. 你篇shopping篇呢?我係手機睇左少少咋!

    回覆刪除
  2. 係到丫!妳睇唔到咩

    回覆刪除
  3. 朋友:係咪到咗寫遊記嘅樽頸口?點解寫咁慢,定係去得多得濟?Anyway, waiting for your Mexico's trip。 ^_^!

    回覆刪除
  4. 唔知係咪樽頸口!
    係這幾個月要重新適應新工作
    工作好忙....又要返 9/5.....放工好攰....
    要放假先可以寫到啲 information 嘅遊記
    絕對唔會多得濟.....明天我出發去睇櫻花
    希望睇到啦

    回覆刪除
  5. 壓力有時對生命是一種動力, 有壓力才會迫自已繼續寫, 但寫得多有時都真係會遇到樽頸口, 試吓換一個風格黎寫fresh up一下自己吖! 聽聞日本打風噃, 希望無映响你吧. have a good holiday!

    回覆刪除
  6. 其實我寫 Blog 都無咩壓力
    都係一種 leisure!一種嗜好的珍藏!
    I Treasures on this!不過無時間及精神咁解!
    我唔會唔寫架!寫 Blog 己是我 daily life!
    我唔係去日本丫.....搭武深高鐵去咗武漢 4 日睇晚櫻!
    遲啲出 Blog 介紹吓

    回覆刪除
  7. 暫別osaka > 咁下次plan 咗幾時再去吖

    回覆刪除
  8. 我都會再去大阪....感覺良好!
    個豹紋急己完結佢嘅公積.....已退役喇!
    啲幾舊水喼用兩三年就要掉.....
    個張係最後一役嘅遺照

    回覆刪除