2012年2月13日星期一

人細鬼大の如何與心儀男生溝通







昨天與一個小妹妹共進午餐

先多謝姑姐美味無比的北海道零食及靚靚泰國手信

這位人細鬼大的小可愛

一定要與大家分享她的溝通心得











對白開始

小可愛:我喜歡與男孩子一齊,所有的我都很合玩.....女孩子就只是一部份可以喇!

我:咁妳有無心儀的男孩子呢?

小可愛表現亢奮:這個當然喇!是班裡的X卓軒......我們全部都鍾意他

我:佢有咩好呀?

小可愛低頭含笑回答:他好靚仔.....皮膚白雪雪......仲好有錢添!

我:男孩子白雪雪都幾駭人

姑姐搭口:咪好似初出道的古天樂那樣

小可愛連忙補充及露出自己的手背:不是太白....好似我的膚色咁

姑姐:有幾有錢吖?

小可愛目不轉睛說:他家住洪水橋.....好大間屋的!

姑姐連忙回答:住洪水橋好巴閉咩!

小可愛無回應.....只自顧幻想且狀甚陶醉











我:鍾意一個男孩子應該怎樣表白?

小可愛搶答般回應:要多些與他溝通

姑姐細聲向我說:即係溝!

我充滿迷茫望向她:咁應該溝通甚麽好?

小可愛即答:遇見他要說....你好嗎?今日天氣很好!吃了飯末?

我繼續懵閉閉說:咁日日都咁溝通到何時?

小可愛不慌不忙說:妳慢一步就要與他說.....其.....實......我

小可愛再補充:要慢些及延長來說就最恰當

我焦急地問:咁其實咩啫?

小可愛立即回答:其.......實.......我..................好鍾意你!

姑姐向我回一眼:難怪我們還待字閨中












我與小可愛真有相逢恨晚之感

甚麽時候再多多指教



-----------------------------------------


戀愛大過天

Twins


作曲:伍樂城
填詞:林夕


G:學業要緊 我會小心
  喜歡的他卻在左近
  聊聊天竟比考試更專心

C:難道沒有他 我會更自愛
  何時可戀愛 理論為何沒記載
  要哪樣才是應該

T:同學愛新鮮 戀愛大過天
G:想不想也日夜懷念
  連甜夢也不夠甜
T:當然 現在我未成年 讓我膚淺
  只知戀愛大過天
C:忘記有益的格言
  自動掠過他眼前
T:怎麼閃 同學始終會遇見

C:學習太多 愛好太少
  光陰一眨眼便跑掉
  為何他竟比功課更緊要

G:難道沒有他 我會更自愛
  何時可戀愛 理論為何沒記載
  要哪樣才是應該

T:同學愛新鮮 戀愛大過天
C:想不想也日夜懷念
  連甜夢也不夠甜
T:當然 現在我未成年 讓我膚淺
  只知戀愛大過天
G:忘記有益的格言
  自動掠過他眼前
T:怎麼閃 同學始終會遇見

C:少女愛暗戀本是自然
G:現在志願以後或會變
  而我是否懂得愛
C:不應該也難改變

G:同學愛新鮮
C:戀愛大過天
  想不想也日夜懷念
  連甜夢也不夠甜
T:當然 現在我未成年 讓我膚淺
  只知戀愛大過天
G:忘記有益的格言
  自動掠過他眼前
T:怎麼閃 同學始終會遇見

(未大個女 你大概應該)
C:天空海闊甚麼都喜愛
(未大個女 你大概應該)
G:談些少戀愛 談更多未來
(未大個女 我大概應該)
C:應不應要為他鍛練期待
(未大個女 我大概應該)
G:如果可愛 愛愛亦無害
(未大個女 你大概應該)
T:難道老來先可以戀愛 






 

8 則留言:

  1. Wakakakaka..................!
    我一向都覺得你文筆相當唔錯,但係得罪講句,今次你都寫唔出當中神緒。
    無辦法啦!呢個鬼靈精實在太.................多嘢講嘞!學你話齋:9歲人但係講嘢好似39歲咁!@_@!
    你咁鐘意,下次去金錢豹帶埋佢去囉!

    回覆刪除
  2. 小朋友簡單直接,無公主病有前途hahaha
    祝你情人節快樂呀^^

    回覆刪除
  3. 多謝一向咁睇得起喎!
    Hehe ....係咁易記吓佢啲老積嘢!
    不過最攪野都係佢要上我屋企?
    我話:間屋亂!唔係咁方便!
    她居然不假思索說:大家都係女仔....唔緊要啦!
    驟時年輕幾也年.....小鬼妳係得嘅!
    絕對同我吹得兩咀.....無任歡迎見到小可愛啦!

    回覆刪除
  4. E 個小妹妹勁....我諗公主病應該唔會有!
    熱情........開朗......老積....比佢笑 C ...
    祝妳同大少 & 小姐甜甜蜜蜜!
    潮媽今晚去邊處威?

    回覆刪除
  5. 的確人細鬼大!轉數慢D都跟佢唔到!

    回覆刪除
  6. E + D 細路好老積
    可能係資訊發達....+ 上天生性格
    我諗我 9 歲時真係懵閉閉.....掂識鍾意男仔...
    超乎佢年齡!

    回覆刪除
  7. haha 真係被而家d 小朋友笑C,最近我被個6歲半靚仔話好鍾意我,同佢阿媽講要跟我返房睡,wakakakakka

    回覆刪除
  8. 啲細路最緊要有人陪佢玩!
    有得玩有得傾就跟住......
    不過都係要同妳啱傾啱玩....先得!

    回覆刪除