2012年2月21日星期二

愛在陽光空氣中










 

剛過去的星期天

參加了一個廉價中山溫泉兩天團

其一景點是任摘任吃草莓及車厘茄

詳情日後再作介紹

還是先欣賞我這次嬌嫩欲滴的 Snap-shot







 



 


 



 



 



 








---------------------------------------


愛在陽光空氣中


區瑞強


作曲:歷風
作詞:鄭國江



同你愛過一世沒有恨 大家開心天天要親近
猶如春風吹過綠野花開遍 且看山河萬里也草色新
同你愛過一世沒有恨 大家開心天天要親近
猶如春風吹過綠野花開遍 且看花兒仍舊有朝露印
打開我的心全沒有恨 滿載愛共情和歡欣
你我倆知心不要將我問
問我幾許癡心 柔情在我心內輕輕滲
同你倆個心跳漸接近 大家呼吸聲音也相近
猶如冬天的雪又似春的雨 經過艱難仍舊有好光陰
陽光中空氣內有真的愛 輕輕一吸甜入心
溫馨地滲









10 則留言:

  1. 好玩嗎?邊間呀?
    張相好靚,好吸引!

    回覆刪除
  2. 真係影得好嬌嫩欲滴呀
    不過要蹲低摘就好辛苦,都係日本企起度摘C服D

    回覆刪除
  3. 好fresh呀, 味道好嗎?

    回覆刪除
  4. 日本就梗係好喇!
    一個心細如塵的民族.....
    盡善盡美的......
    日本真係好好!

    回覆刪除
  5. Strawberry ok 喇!車厘茄就好甜好新鮮!
    haha! 朋友多謝妳時常到訪!

    回覆刪除
  6. 睇相兩樣都好吸引呀. 我覺得你影既相好靚呀, 加埋d music好有氣分呀, 所以我係常客黎嫁. haha

    回覆刪除
  7. 呵呵, 一定一定, 上次我去廈門都參考你既資料, 非常實用呢!

    回覆刪除
  8. 要做個車厘子同士多巴厘沙拉

    回覆刪除
  9. Good Idea!
    Strawberry & Tomato for topping deco. is attractive!
    I Like!

    回覆刪除
  10. e....妳點整到呢個私人回覆咖

    回覆刪除