2012年11月29日星期四

愛在深秋首爾






 




春、夏、秋、冬

各有各的美

我獨愛秋日的嫵媚又蕭颯

今年的五天深秋首爾之行

每一幕都是我記憶寶匣中最美的

就讓大家先睹為快『愛在深秋首爾』






 



 




 
























































































------------------------------------


愛在深秋

譚詠麟


曲:李鎬俊
詞:林敏聰



如果命裡早註定分手
無需為我假意挽留
如果情是永恆不朽
怎會分手

* 以後讓我倚在深秋
回憶逝去的愛在心頭
回憶在記憶中的我
今天曾淚流 *

# 請抬頭 抹去舊事
不必有我 不必有你

愛是可發不可收
你是可愛到永遠
我是真心捨不得你走 #

@ 有日讓你倚在深秋
回憶別去的我在心頭
回憶在這一刻的你
也曾淚流 @

Repeat * # @



12 則留言:

  1. 火紅的楓葉,鮮黃的銀杏落葉,掛在樹上,飄在地上,透過你拍的照片,非常迷人!

    回覆刪除
  2. 多謝欣賞!首爾的深秋真的很迷人!
    南怡島(最尾那兩張)若早兩星期影就更吸引.....
    是滿地黃色.....樹上亦掛滿黃色的銀杏葉.....
    明年要 11 月 7 號打後出發....去埋內藏山

    回覆刪除
  3. 我的感覺是‘醉在深秋’’
    實在太美了

    回覆刪除
  4. 多謝! 我諗Uncle 影仲靚!

    回覆刪除
  5. 好傷心呀!你d相咁靚有冇顧我既感受呀!?喺同一時間我喺濟洲係睇緊枯枝枯葉,仲要咁既價錢,嗚嗚嗚!

    回覆刪除
  6. 其實我只係鍾意影景,
    我一見到如此美景就手忙腳亂,
    每次都不知如何拍所好.....
    但我唔鍾意影人.....尤其諸多要求嘅人
    我會有壓力.....以我嘅水準我唔想令人失望
    就算一個眼神話無所謂...求其啦咁收貨
    我都唔想.....每每對我有期望有要求....我都有壓力
    影相係嗜好....要從心所欲....要隨心自在.....
    每每有一兩張的驚喜已夠
    返工樣樣都要交代....無理由嗜好消閒都要交代
    去 Seoul 係好容易...request sleeping day + 3 個 O 再整多日 AL就可以走一轉....價錢是日本的三分二....我諗明年秋天都要去一轉!祝二月北海道旅途愉快

    回覆刪除
  7. 影得真係好靚呀!

    回覆刪除
  8. 多謝! 有你就夠!

    回覆刪除