2012年6月12日星期二

Clarisonic Plus & Hitachi Hadacrie




愛美的人士

相信看到這兩件 products 也不用多作介紹

Clarisonic Plus 已用了一年有多

超聲波潔面機原理是使用音速科技和天然肌膚彈力

一起運作震盪溫和地清潔肌膚

音速的頻率及來回震盪次數可達每秒 300 次

可深入毛孔溫和地除油脂和雜質還有按摩功能

可濕水.....使用了一年多

我可用有成效來作評論

而 Hitachi 的 Hadacrie 是上星期姪仔從日本 9680 yen 幫我買回來

相比百老匯便宜了 HK$1000 多

成效有待跟進









還是要提 Joyce Beauty 買 Clarisonic Plus 是貴水貨差不多一半

但確實是保用兩年

上星期 out of order ......經檢查後證不能維修

便換了一部全新給我的

服務有效率且細心









看看發票用了一年 3 個月又換了一部全新

再 + Hitachi Hadacrie

苦悶的生活又有玩具番









鄭秀文- 終身美麗(純音樂鋼琴演奏 )

8 則留言:

  1. Hitachi 的 Hadacrie 呢部平咁多我都想買喎,你去日本幫我睇下有無呀?

    回覆刪除
  2. 睇咗!比人屈完無辜辜個樣

    回覆刪除
  3. 推介嗎?
    我家有部Sirius sonic, 覺得好似無咩料到咁,
    而且震得唔勁.....................

    回覆刪除
  4. 好!好好用!絕對推介

    回覆刪除
  5. ANTHONG G Clarisonic ACNE 版本,1250呀!
    仲考慮緊><

    回覆刪除
  6. http://osirus.shop.mymall.com.tw/?member=af000016988

    回覆刪除
  7. 我都買左HITACHI, 但懶, 冇日日用....要努力些先得!

    回覆刪除
  8. Bioderma, Menard Beauness....等我又試下先

    回覆刪除