2012年5月27日星期日

帶子忌廉無花果牛肝菌意粉




昨晚

與我的 Travel mateS 在元朗某餐廳共進晚餐

環境氣氛都不錯

但一個意粉.....甚麼忌廉菇菌煙肉意粉也買價 $138

再配一個 Caesar Salad + 紅腰豆忌廉湯 + Cup of Tea/Coffee =$196

還有幾款麵包配 Cream Cheese/Black Vinegar & Olive Oil......

連 10% service charge

就這樣一個普通意粉餐也要 $220

心想我也做得到

其實煙肉一點也不矜貴.....吸引

今晚放工回家馬上煮了這味我愛的

帶子忌廉無花果牛肝菌意粉









還是先介紹一下材料

這盒日本質優帶子~28 粒只售 $140

一定要認明此包裝盒

再配 J's Gourmet ~ Creams Sauce with Figs & Porcini~$60

再 + 一包日本出品的本菇 Sogo Thankful Week 價$9

我這碟 Queen's kitchen 出品意粉也只需 $70 元有找

是它一倍份量

不是誇囗絕對可媲美昨夜那餐廳的





 




我還是愛我的自家煮



材料


帶子~ 4 粒

日本本菇~ 1 包

意粉~ 1/3 包

蒜頭~ 半個

J's Gourmet~Creams Source with Figs & Porcini~ 半樽

牛油~ 少許

香草~ 少許



做法:

1. 意粉先氽水 (毋須下油或鹽)
用火煮至適當軟度 (不是水滾後用熱力焗軟意粉)
用篩盛起 (若不是即煮→ 要用水沖一沖)


2. 急凍帶子解凍後沖洗再用廚紙吸乾水份
用少許鹽及胡椒粉醃一陣去腥及雪味
燒紅鑊→ 下牛油→ 放帶子略煎→ 贊白酒→ 盛起備用


3. 本菇切去其根莖部→ 用水略沖洗→ 下油燒熱 + 黑椒略炒備用

4. 蒜頭切片備用

5. 下橄欖油先爆香蒜片→ 下意粉炒 + 鹽→ 再下本菇→
再 + 入牛肝菌醬混合勻 + 下香草

6.  燴入煎好的帶子便可上桌





------------------------------

偷閒加油站

張學友

作曲:Freddie Perren/Christine Yarian
作詞:潘源良


這一刻 你若然 覺得 孤單
忙碌中 偏偏一切 在兜彎
但願你會 找到些空間
同來歌聲裡偷閒

誰人都應該找到 加油站
試想想 這一刻 躺於沙灘
微風中 天空海闊 是一樣藍
實在世界 有許多空間
(心裡面 許多許多空間)

讓思想可短偷懶(可以偷懶)

誰人都 應該找到 加油站
讓你我 忘懷重重期限
(人原是有限 別再增加現有的界限)

來思想一個 甜蜜快餐
誰人都 應該找到 加油站
讓你我 完全投入平淡
讓簡單的我 回復簡單
誰人都 應該找到 加油站













10 則留言:

  1. 工作辛苦了一天,整番餐正野享受吓

    回覆刪除
  2. 相信這是我人生一大樂趣之一

    回覆刪除
  3. $138 真係好貴,你整0個個好吸引,仲以為係餐廳0既!

    回覆刪除
  4. 我覺太不合價...
    佢每個 main course 都至少$138
    元朗意大利餐廳駛乜E 個價
    多謝高手欣賞.....開心C!多多指教!

    回覆刪除
  5. 請問可以分享食譜嗎?

    回覆刪除
  6. 可以明天有時間才慢慢寫
    難得妳棒場!多謝到訪!

    回覆刪除
  7. 而家出街食又貴又細份,真係自己煮好過!
    盒帶子好抵喎

    回覆刪除
  8. 盒帶子係過年時係長沙灣買
    買時店主再三話認住個包裝....果然好嘢嚟

    回覆刪除
  9. 自己煮幾時都抵靚正
    妳都好勤力
    BTW, 好正呀!兩隻歌都係學友

    回覆刪除
  10. of course, 我細細個就鍾意聽佢,點會錯過丫....hahaha...

    回覆刪除