2012年1月9日星期一

豉油皇乳鴿




2012~ 1st post 的好好煮意


豉油皇乳鴿










材料:

乳鴿~ 2 隻 ($28/隻)

薑片~ 幾片

蒜片~ 半個

葱頭~ 兩個

玫瑰露~ 少許




調味:

生抽 (萬字醬油)

老抽 (淘大金標老抽)

片糖~ 半片





做法:

* 乳鴿洗淨,氽水瀝乾備用



*下油燒熱鑊 →爆香薑片、蒜片、葱頭

→下乳鴿煎香各面→ 贊玫瑰露酒



* 下生抽及老抽 (4:1) + 片糖 →猛火滾起 →熄火焗 10-15 分鐘



* 再將乳鴿轉身至各面都浸入豉油汁中 →再猛火滾起 →

熄火焗 10-15 分鐘(如是者 ~4-5 次)



* 期間若豉油汁轉稠 → 可酌量 + 少許水



* 若色澤不夠,可再 + 老抽調色





2012 非常美味的第一擊






aria my own(Maria La O)

12 則留言:

  1. Pandora 香傭講法文2012年1月11日 上午5:35

    好惹味咁^^

    回覆刪除
  2. 整雞得唔得咖?我唔食鴿 ....

    回覆刪除
  3. 多謝到訪!真係簡單易做又好味..never goes wrong !

    回覆刪除
  4. of course! 我係聽人講這方法做豉油雞的......
    唔需要買豉油雞汁又唔駛用好多汁浸
    又唔會令肉質變老及〝鞋〞!
    剩餘的汁唔會多可倒....亦不太浪費!
    亦可整磅雞翼/腎添!

    回覆刪除
  5. 我鍾意食炸的,但你整既豉油都鍾意架hahaha

    回覆刪除
  6. 睇到好想食

    回覆刪除
  7. 炸我都 Like....香口丫嘛!
    不過唔會係屋企攪....有排清潔!

    回覆刪除
  8. 多謝 poodlelover 捧場!
    好味架!

    回覆刪除
  9. 哇,你好好手勢吖,流口水ing~~~ D 乳鴿響邊度買吖?

    回覆刪除
  10. 我亂嚟咋!
    近期工作好忙....好攰!
    放工回家已日落西山....
    一係到茶餐廳攪掂...一係買飯盒...一係煮麵
    已經好耐無煮....E 味都係星期日煮...
    D 乳鴿係街市雞檔買的!

    回覆刪除
  11. 我想跟你整呀.....多謝post !

    回覆刪除
  12. 不用客氣!啱食就好啦!多謝到訪!

    回覆刪除