2012年7月26日星期四

打風買鞋




Tory Burch, Repetto 是我夢寐以求的 Ballerina Flats

難得 Lane Crawford 減價還有我的碼

打風後一買就 3 對鞋

天氣好買鞋.....唔好買鞋......打風買鞋

心情好買鞋.......心情壞買鞋

減價更要買....買....買....

可低至四折多









圓頭淺口設計

微微露出指鏠 !Sexy & Sweet!

著 Repetto 就令我想起這首歌 











------------------------------------------------------



眷戀

王菲


作曲:鐘興民
作詞:王中言

 
零下十度寒冷的街
害怕告別吻出眼眶的淚糾結
堆得比夢還高的雪
怎麼阻擋得了你在心中撒野

舊的項鍊泛黃的 T 恤
磨壞底的鞋
你的一切近或遠好與壞我都眷戀


誰都不能將我改變
對你溺愛早已不顧錯對~無悔

誰都不必為我挽回
(那些)為你失眠無辜的夜

無怨




6 則留言:

  1. 係丫!我鍾意買鞋....間中就痴下

    回覆刪除
  2. 你就好啦!!我呢三個風一D 油水都冇呀, 仲要做風之後, 即係打完風就番工嗰隻!!!

    回覆刪除
  3. 貴唔貴架?第三對幾特別...

    回覆刪除
  4. 靚女!我返 Day 係無咩受惠!只係有一日放早一粒鐘咁大把!買鞋 E 日係 Day off .....連僅僅可瞓晏一個鐘都無!

    回覆刪除
  5. 都貴架!第一及二得7 折
    第三對有 4 折.....折完1000有找

    回覆刪除